Pomoc / FAQ

Najcześciej zadawane pytania i odpowiedzi.

Tak. Wersja darmowa jest przeznaczona dla małych firm które mają do 8 pracowników i do 1 podwykonawcę. Nie ma limitów na zlecenia i jest też możliwość korzystania z modułu opinii lecz wymaga on pakietu SMSów.
Tak. Zachęcamy do przetestowania pełnego systemu. Na start oferujemy 30 dni bezpłatnego testowania w pełnym zakresie funkcjonalności wraz z pakietem 100 sms’ów do wykorzystania. W celu rozpoczęcie okresu testowego prosimy o kontakt przez formularz na stronie kontakt
Jak najbardziej. Na start oferujemy wsparcie w zapoznaniu się z systemem oraz wprowadzenie kilku zleceń w celu testu. Zawsze też jesteśmy dostępni jako wsparcie w razie problemów lub niejasności.
Po każdym zakończonym zleceniu do którego przypisany jest klient, system sysyła wiadomość SMS z linkiem do strony która zbiera opinie. Strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych a samo wystawienie opinii trwa chwilkę więc klienci chętnie zostawiają ocenę. Po zapisaniu opinii przez klienta pojawi się ona w TaskON w sekcji „opinie” oraz w zleceniu do którego się ona odnosi. Moduł opinii jest włączany automatycznie jeśli jest dostępna pula wiadomości SMS którą należy zakupić.
Aby kupić pakiet SMS’ów trzeba mieć już konto w systemie. Jeśli konto jest już aktywne to należy wypełnić formularz na stronie https://taskon.pl/zakupy
Aktualny stan SMS’ów jest dostępny w aplikacji www w sekcji „moje konto”.
Na wszystkie zakupione usługi jest wystawiana faktura VAT 23%.
Jeśli masz wybrany i aktywny pakiet, najpierw zgłoś chęć zaprzestania korzystania z pakietu. Następnie użyj poniższego formularza aby poprosić o usunięcie konta z systemu.

Masz dodatkowe pytania?

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
kontaktowy
numer na który jest założone konto w systemie.
temat główny zapytania

Na tej stronie korzystamy z narzędzi własnych lub zewnętrznych, które przechowują małe pliki (cookie) na Twoim urządzeniu. Pliki cookie są zwykle używane w celu umożliwienia prawidłowego działania witryny (pliki cookie techniczne), generowania raportów użytkowania nawigacji (pliki cookie zawierające statystyki) oraz odpowiedniego reklamowania naszych usług/produktów (pliki cookie służące do profilowania). Możemy bezpośrednio wykorzystywać techniczne pliki cookie, ale masz prawo zdecydować, czy włączyć statystyczne i profilujące pliki cookie. Włączając te pliki cookie, pomagasz nam oferować lepsze doświadczenia.